رضایی، رئیس کمیسیون عمران مجلس در دیدار کتابداران جهرم

به مناسبت هفته پژوهش دکتر محمدرضا رضایی کوچی، نماینده مردم شریف جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی، از کتابخانه میرزانصیرجهرمی بازدید و نشستی سه ساعته با کتابداران شهرستان جهرم به بحث و گفتگو پرداخت.

امیرزاده، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جهرم در ابتدای این دیدار گزارشی از عملکرد و افتخارات کتابخانه های جهرم ارائه و با اشاره به سرانه‌ی فضا، عضو و کتاب، پیشنهاداتی را جهت بهبود زیرساخت های کتابخانه‌ای جهرم ارائه داد. وی احداث کتابخانه مرکزی، کتابخانه ویژه کودک، بازسازی کتابخانه میرزانصیر، توسعه کتابخانه موسویه، راه اندازی کتابخانه سیار روستایی و شهری، تامین اعتبار تجهیز و زیباسازی کتابخانه‌های ششگانه جهرم را مهمترین طرح‌های پیش‌رو دانسته و حمایت مسئولین را در این راستا خواستار شد.

کتابداران کتابخانه های جهرم، قطب‌آباد، دوزه، موسویه و علویه در ادامه هر یک با اشاره به مشکلات کتابخانه‌های محل خدمت خود نسبت به رفع مشکلات کتابداران و کتابخانه‌ها در سطح مجلس تاکید کردند.

دکتر رضایی در این دیدار وعده داد با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ارتقای شاخص مطالعه در مجلس شورای اسلامی از نهاد کتابخانه‌های عمومی و اصلاح قانون نهاد همانند گذشته حمایت ویژه کند.در انتهای این دیدار سه ساعته، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بخش های مختلف ساختمان پنجاه و دوساله ی میرزانصیر بازدید و از نزدیک با مراجعین گفتگو کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *