به مناسبت روز زن و بزرگداشت مقام مادر

همزمان با روز مادر مسابقه کتابخوانی از کتاب دو قدم تا خوشبختی نوشته مهدی حمایت‌خواه‌جهرمی، عبدالرضا مدرس‌زاده برگزار می شود

به گزارش اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جهرم، به مناسبت میلاد دخت نبی اکرم(ص) و روز مادر مسابقه کتابخوانی از کتاب دو قدم تا خوشبختی نوشته مهدی حمایت خواه برگزار می شود. این مسابقه توسط کتابخانه عمومی میرزانصیرجهرمی اجرا خواهد شد.

علاقه مندان تا 10اسفند فرصت دارند در این مسابقه شرکت کنند. به نفرات برتر هدایایی اهدا خواهد شد. دریافت کتاب و شرکت در مسابقه به صورت الکترونیکی خواهد بود.

دریافت رایگان کتاب مسابقه «دو قدم تا خوشبختی»

صفحه شرکت در مسابقه

کتاب دو قدم تا خوشبختی (یادآوری‌هایی جهت ازدواج موفق در زندگی شیرین) نوشته مهدی حمایت‌خواه‌جهرمی، عبدالرضا مدرس‌زاده توسط انتشارات وثوق در سال 1391 چاپ شده است. این کتاب مجموعه اطلاعاتی در مورد بایسته‌های یک ازدواج و داشتن یک زندگی موفق و شیرین است. در نوشتار حاضر ضمن بیان اهمیت دوران جوانی و ضرورت کار و تحصیل در این دوران، به بحث در مورد نقش و اهمیت ازدواج و ملاک‌های مهم انتخاب همسر پرداخته شده است. نگارنده به عوامل فرهنگی، خانوادگی، سلامت جسمی و روحی، عوامل اقتصادی، رشد فکری و عاطفی، نجابت و اصالت و وجود علاقه کافی بین طرفین به عنوان ملاک‌های ازدواج اشاره کرده و آداب و شرایط خواستگاری، نامزدی، و بایسته‌های دوران عقد را بیان کرده و برخی از نکات ظریف در مورد ازدواج و زندگی مشترک را به جوانان گوشزد نموده است وی اهمیت عشق و محبت و کارکردهای مهم آن در دوران ازدواج و زندگی مشترک را نیز برجسته کرده است.

دریافت رایگان کتاب مسابقه «دو قدم تا خوشبختی»

صفحه شرکت در مسابقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *