محرومیت زدایی فرهنگی از روستاها

با حضور مسئولین ارشد شهرستان کتابخانه «زنده یاد مژگان پروین» در روستای چناران(چنارسوخته) افتتاح شد.

به گزارش اداره کتابخانه عمومی شهرستان جهرم، به همت موسسه خیریه مهرگیتی و تلاش مسئولین فرهنگ‌دوست روستای محروم چناران، اهالی روستای سیصد نفری چناران از نعمت دسترسی به کتاب و کتابخانه بهره‌مند شدند.
مراسم افتتاحیه با حضور محمدرضا رضایی نماینده مردم جهرم و خفر و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، حسن شعبانی معاون استاندار و فرماندار ویژه جهرم، مجتبی امیرزاده رئیس اداره کتابخانه عمومی جهرم برگزار شد.
دکتر رضایی نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به مردم چناران گفت: کتابخانه بعنوان یک مکان و کانون فرهنگی می تواند باعث ارتقا فرهنگ جامعه شود. این کتابخانه ها در راستای توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه احداث شده تا خصوصا جوانان با کتابخوانی انس بگیرند و با توسعه و ارتقاء تفکر و اندیشه، رشد فرهنگی را در جامعه شاهد باشیم.
کتابخانه «زنده یاد مژگان پروین» دارای ۲ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب بوده که با اعتبار ۱۷۰ میلیون تومان ساخته و تجهیز آن توسط موسسه مهر گیتی صورت گرفته است.
چناران
چنارسوخته (چناران)، روستایی از توابع بخش کردیان شهرستان جهرم در استان فارس ایران است و طبق آخرین سرشماری ۳۲۰ نفر جمعیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *