به مناسبت هفته فرهنگ جهرم و هفته کتاب و کتابخوانی، مراسم رونمایی از دو کتاب «سه‌راه‌نما» و «بنده آزاده» اثر جلیل شجاع‌زاده با حضور مسئولین شهرستان در حسینیه سیدالشهدا(ع) روستای علویه بخش کردیان شهرستان جهرم برگزار شد‌.
در این مراسم، دکتر سعدالله زارعی، برادر شهید امرالله زارعی و استاد دانشگاه تهران به صورت مجازی به واکاوی شخصیت شهدا پرداخت.
در بخش دیگری از مراسم، نقد این آثار توسط امیر بخشنده انجام شد.

کتاب سه راه نما در ۱۴۸ صفحه به شرح زندگینامه و معرفی شخصیت شهدای پاسدار روستای علویه پرداخته است و این کتاب در سه فصل به چاپ رسیده است که فصل اول به شهید علی محمد اسدی، فصل دوم به شهید امراله زارعی و فصل سوم نیز به شهید داریوش زارعی اختصاص دارد.
کتاب بنده آزاده (شرحی بر حیات طیبه شهید امراله زارعی باباعربی) به شرح شخصیت و بازخوانی خاطرات شهید امراله زارعی باباعربی پرداخته است.
در پایان رونمایی دو اثر با حضور شعبانی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، امیرزاده رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی جهرم، بامداد بخشدار کردیان، رستمی رئیس اداره ورزش و جوانان، آبیار مسئول ستاد نماز جمعه و جمعی از مسئولین محلی انجام شد.
گلباران قبور شهدای روستای علویه، تقدیر از کتابداران بخش کردیان و تجلیل از خیرینی که بیش از ۵۰۰ نسخه کتاب به کتابخانه اهدا کردند، انجام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *