امیرزاده از برگزاری ویژه برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در جهرم خبر داد و گفت: اداره کتابخانه های عمومی جهرم با ۷۰ ویژه برنامه فرهنگی به استقبال هفته کتاب می‌رود.

مدیر اداره کتابخانه های عمومی جهرم به تشریح برنامه های این هفته پرداخت  و اظهار داشت: برنامه های هفته کتاب در جهرم با گلباران قبور شهدا و دیدار با خانواده شهیدان آغاز و برنامه هایی همچون غرفه معرفی خدمات، دیدار با مسئولان، کتابخانه گردی و برپایی نمایشگاه آثار نویسندگان بومی از جمله این برنامه ها است.

وی ادامه داد: نقد و رونمایی کتاب های «بنده آزاده» و «سه راه نما»، تقدیر از کتابداران، تقدیر از خیران جشنواره نذر کتاب، اهدای کتاب به کتابخانه های زندان و پادگان آموزشی، ارسال ۶۰۰ نسخه کتاب نویسندگان بومی به کتابخانه های عمومی استان و نشست کتابخوان مدرسه ای دیگر عناوین برنامه های هفته کتاب در جهرم است.

امیرزاده همچنین از دیگر برنامه های این هفته را نشست مطالعاتی، کلاس قصه گویی و نقاشی، مسابقه کتابخوانی فرمان زمامداری، زنگ کتاب درمدارس، مسابقه نقاشی، کلاس اوریگامی، جمع خوانی کتاب، ویژه برنامه «با کتاب داناتریم»، ویژه برنامه «از مدرسه تا کتابخانه»، حضور کتابداران در صبحگاه مدارس، قصه گویی پدر بزرگ ها از داستان های بومی، رونمایی از سامانه جهرم پدیا، انتخاب محله کتابخوان و… عنوان کرد.

ویژه برنامه نویسنده شو، نشست بلندخوانی کتاب، عضویت رایگان کتابخانه ها، اجرای طرح وقف در گردش، کارگاه آموزش خانواده، کارگاه داستان خلاق، ویژه برنامه از مدرسه تا کتابخانه و… از دیگر عناوینی بود که امیرزاده به آن اشاره کرد.

وی از برگزاری ۷۰ ویژه برنامه هفته کتاب در جهرم خبر داد  و گفت: سی و یکمین هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار همزمان با سراسر کشور از ۲۳ تا ۳۰ آبان با شعار «آینده خواندنی است» در جهرم برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *